Veelgestelde Vragen - Naturals

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op via: 010 41 42 002.

Wie is Naturals?

Wij zijn een lokale vakbloemist met verschillende fysieke winkels in Rotterdam en omgeving. Je kunt ons vinden in Kralingen, de Markthal, Hillergersberg, Erasmus Medisch Centrum, Zoetermeer en Leidschendam. Lees hier meer over ons en onze winkels.

We verkopen ook bloemen en planten in onze webshop. De boeketten worden door onze vakkundige bloemstylisten geschikt.

When will my flowers be delivered?

Vandaag besteld, morgen in huis. De bezorgdatum van de bloemen is minimaal de volgende dag. De datum kun je aangeven bij het bestellen op deze website. Op zondagen bezorgen wij niet.

Hoe blijven mijn bloemen goed tijdens de bezorging?

De bloemen worden bezorgd in een speciale Naturals geschenkentas met een bakje water. Je kunt de bloemen op deze manier 24 uur bewaren.

Hoeveel zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten binnen en buiten Rotterdam bedragen €6,95. Binnen de regio Rotterdam hebben wij onze eigen bezorging.

How should I send the flowers?

Het beste is om de bloemen een stukje schuin af te snijden of te knippen. Zet de bloemen vervolgens in een schone vaas met lauwwarm water en bijgeleverd bloemenvoedsel.

How do I specify a special wish?

Wij houden graag rekening met persoonlijke wensen zoals met bijvoorbeeld een bepaalde bloem die je juist wel of niet graag terugziet in het boeket.

Please contact the shop for placing the order by phone: 010 414 2002.

Onze bloemstylisten kunnen je meteen adviseren of zij de juiste bloemen in huis hebben om uw speciale wens uit te voeren.

Kan ik het afleveradres wijzigen?

Je kunt telefonisch contact opnemen met onze winkel. Indien de bestelling nog niet is opgenomen in de bezorgronde, kan het adres nog gewijzigd worden. Mogelijk wordt het boeket hierdoor later bezorgd.

Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?

Bovenaan de pagina waar je de bestelgegevens invult, vind je een grijze balk met de tekst: ‘Heb je een kortingsbon’? Klik hier om je code in te vullen’. Klik op de link op de kortingscode in te vullen voordat je verder gaat met afrekenen. Houd er rekening mee dat we de kortingscode niet handmatig op je bestelling kunnen toepassen als je deze tijdens het uitchecken niet hebt ingevoerd.

I am the card forgotten, can I still add?

Als je boeket nog niet in de bezorgronde is opgenomen kun je de tekst voor het kaartje achteraf wijzigen. Neem hiervoor telefonisch contact op met onze medewerkers in de winkel: 010 4142002.

What if the recipient is not at home?

Wij verpakken de bloemen op water en kunnen gerust een dagje zo blijven staan. Als je niet thuis bent, worden de bloemen bij de buren afgegeven. Je ontvangt een kaart waarop staat bij welke buren de bloemen zijn afgegeven.

Als de buren ook niet thuis zijn ontvangt je tevens een kaart van ons. Hierna kun je contact met ons opnemen om een nieuw bezorgmoment af te spreken

How fresh are the flowers?

Bij Naturals werken we met dagverse kwaliteitsbloemen, 80% van onze bloemen komt direct van de kwekerij.

Wij geven een 100% versgarantie. Niet goed? Dit horen wij graag zodat we samen op zoek kunnen naar een passende oplossing.

Wie schikt mijn boeket?

Boeketten die besteld worden op deze website worden in de regio Rotterdam door onze eigen bloemstylisten van Naturals geschikt en door ons atelier bezorgd. Buiten de regio Rotterdam worden deze boeketten door lokale collega Fleurop bloemisten gemaakt.

What if my flowers do not meet my expectation?

Bij Naturals werken we met dagverse bloemen en geven we 100% versgarantie. Is er ergens iets mis gegaan? Wij horen dit graag. Neem contact op met de winkel via 010 4142002. We gaan dan samen na wat er aan de hand is en kijken naar een passende oplossing.

Shopping Cart

  • No products in the cart.